Dag 1: Onderweg naar Hong Kong - Reisverslag uit Doha, Qatar van Plienopreis - WaarBenJij.nu Dag 1: Onderweg naar Hong Kong - Reisverslag uit Doha, Qatar van Plienopreis - WaarBenJij.nu

Dag 1: Onderweg naar Hong Kong

19 Augustus 2015 | Qatar, Doha

Vandaag is de eerste dag van onze reis van een maand. Eline, Joyce en ik zijn nu in Doha, Qatar, voor onze overstap van anderhalf uur, na een vlucht van 6 uur. Qatar Airlines is superluxe! We hadden elk een eigen scherm (met afstandsbediening!) waarop we films en series konden kijken. We hebben ‘Tomorrow Land’ en ‘The Simpsons Movie’ gekeken, de eerste omdat het Disney is, de tweede omdat Joyce die film nog niet gezien had en dat toch wel moest ;) Ook konden we spelletjes spelen, dus mijn oude verslaving Zuma, van zylom.nl, heb ik weer een paar uur kunnen spelen. Het eten was ook prima, kip met aardappel, nog even Hollands voor we aan de rijst en noodles beginnen! Eline en Joyce schrijven nu druk in hun reisverslagen terwijl ik (stiekem) foto’s maak. Inmiddels is het wel al 00:40 (locale tijd, dus 23:40 in Nederland) en ons vliegtuig vertrekt om 00:55, dus ik hoop dat we snel kunnen boarden!